10/4-12

Idag fick jag reda på vad jag fick på provet i spanska, det blev ett C, men jag är ändå glad för jag gjorde mitt bästa!!!

På svenskan har vi börjat med ett nytt tema!! Vi ska argumentera, och det är sjukt tråkigt specielt med den läraren jag har.

NO lektionen var rolig iallafall. Har börjat att arbeta med teknik!!! Alla kanske inte tycker att det är kul, men jag tycker att det är superduper kul, man får ju uppfinna och bygga saker!!!

Slöjd!! Den är inte rolig och inte tråkig, den är jätte enkel, det är ju bara textilslöjd, man ska ju nästan bara sy, mäta och klippa.

Det var min skoldag!!!!

Inte specielt rolig men alla dagar har sina rutiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0