Snälla Läs Denna Dikt!! :-)

Att vara i närheten av dig är som att få en pil av lycka i hjärtat.
Att vara med dig är som att jag inte vet vad jag håller på med,
du gör mig lyckligare än någon annan. 
Varje gång jag tänker på dig så börjar jag gråta för att jag inte skulle kunna tänka mig att leva i en värld utan dig.
Du får mig att må bra, skratta och le.
Det är nästan som en plåga, om du bara visste hur jag känner längst inne i mitt hjärta så skulle du förstå mig mer än vad du gör nu.
Jag kan inte förklara mina känslor, för jag tappar nästan min talförmåga när jag pratar med dig.
Jag älskar dig och det vet du om, men inte hur mycket...
 
Jag hoppas att du känner igen dig.
// Angel Of Hell/Sagu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0