Tråkigt!!!

Ghaaa!!!! Har det så himla tråkigt!! Sitter vid datorn och skriver, lyssnar på musik och tänker. Men jag vet inte vad jag tänker på utan jag bara tänker. Eh...kul(NOT). Antingen är det att sitta vid datorn eller att skämma ut sig inför familjen genom att sjung vad jag tänker på, själv tycker jag att texterna jag sjunger är fina men... det finns ett problem. Jag kan inte skriva ner texterna jag sjunger, tro mig jag har försökt. Men istället för att försöka skriva sånger skriver jag en massa dikter istället. Jag lägger ut vissa men inte så många, för jag vet inte vad jag tycker att mina dikter är. Om dom är romantiska, konstiga, knäppa .el. något annat.
Men om ni tycker om mina dikter kan ni väl kommentera detta inlägg om ni vill se mera av mina dikter. Isånnafall ska jag försöka lägga ut minst en dikt per dag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker du är jätteduktig på att skriva dikter och texter.. Fortsätt du med det.. Ang sången så sjung du på.. Det handlar inte om hur fint man sjunger utan känslan man får när man gör det..
Kram

2012-08-04 @ 09:11:20
URL: http://maxedius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0