Läs detta och kommentera vad ni tycker om denna lilla text. Snälla?!?

Om ni nu måste hålla på med honom bara för att han gillar en tjej, hitta då en kille som gillar dig!
Jag bryr mig inte om ni säger att han gillar mig, för det vet jag redan.
Och jag vet varför ni håller på!?
Det är för att ni är avundsjuka, för att han inte gillar er utan mig.
Men om ni skulle sluta bry er så skulle inte mina känslor varit förvirrade.
Och om han skulle sluta bry sig om vad ni tycker så skulle hans liv vara lite bättre!!
 
Och  jag älskar dig mer än något annat på jorden, och det vet du men på nåt sätt fattar du inte!!
Jag önskar att du kunde se vad du har gjort mot mig.
Jag önskar att du knde se vad du har förlorat.
Och det kommer att bli svårt att bara vara vänner med jag vill fortfaranade ha mina kramar av dig, för dom gör mig lycklig och påminner mig och att du gillar mig.
//Angel Of Hell 
:-( :-) 
♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0