Hej! :-)

Jag älskar att vara med dig, ingen annan kan få mig att känna mig som du får. Du gör mig så lycklig, lyckligare än jag någonsin har varit. Varför plågar du mig med detta. Varför är jag här?? Varför lever jag?? Jag finns här men varför?? Det är frågan varför.

Om du bara kunde förstå…

vad jag känner för dig.

Varför känner jag mig så här??

Jag vill bara känna mig lycklig!! Och det kan jag när jag är med dig, det kan man se på mig, om inte det kan man se att du bryr dig om mig, i alla fall. Och jag kan se att du är glad när jag är lycklig.

Om du bara visste!! 

// Angel Of Hell :-) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-08-29 @ 16:51:35
Postat av: Camilla

en bra skriven dikt :)

2012-08-29 @ 20:40:29
URL: http://camillafyrabarnsmorsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0